top of page

BUSYDESK 

 Administrativa pro firmy a pomoc pro podnikatele, která vás posune dál!

Máte skvělý nápad, ale administrativní a technické výzvy vás zdržují? Nabízíme komplexní podporu pro podnikatele, díky které se můžete soustředit na to, co děláte nejlépe – rozvíjení svého podnikání.

Co vám nabízíme?

  • Efektivní řešení na míru: Každý podnik je unikátní, a proto se zaměřujeme na individuální přístup. Společně najdeme nejlepší řešení pro vaše potřeby.

  • Úspora času a energie: Postaráme se o vše, co vám bere čas – od administrativy až po technické záležitosti. Vy se tak můžete věnovat růstu svého byznysu.

  • Praktické zkušenosti: Jsme tým profesionálů, kteří rozumí potřebám podnikatelů. Víme, co opravdu funguje, a přinášíme reálné výsledky.

Práce na počítači
Všechno tohle zařídíme za Vás právě tehdy, když to budete nejvíc potřebovat.

Standard
 2.500 Kč/měs.

  • 250 Kč/hod.

  • 10 hodin/měsíc

  • dostupnost 9-12

  • předplacení služby na 3 měsíce (sleva 5%)

Medium
5.625 Kč/měs.

  • 225 Kč/hod.

  • 25 hodin/měsíc

  • dostupnost 9-16

  • předplacení služby na 3 měsíce (sleva 5%)

Premium
9.000 Kč/měs.

  • 200 Kč/hod.

  • 45 hodin/měsíc

  • dostupnost 9-18

  • předplacení služby na 3 měsíce (sleva 5%)

Rychlovka
 275 Kč/hod.

  • Jednorázové úkoly

Vyberte si balíček služeb, který nejlépe odpovídá Vašim potřebám. A pak se můžete v klidu věnovat nečemu příjemnějšímu. A když je požadovaná práce kratší? Nevadí. V případě kratších úkolů si učtujeme 250 Kč/hod. Vždy máme k našim klientům individuální přístup a chceme jim maximálně pomoci. Jsme tu pro Vás.

​A co všechno umíme?

  • Příprava podkladu na osobní jednání (firemní prezentace, firemní nabídka)

  • Formátování dokumentů (doc., xls., ppt.)

  • Zpracování xls. šablon a kontingenčních tabulek (cena se odvíjí od náročnosti úkolu)

  • Ověřování listin, dokumentů a jednání s úřady

  • Organizace drobných akcí pro partnery a klienty

  • Rezervace prostor, domlouvání schůzek

  • Vyhledávání kontaktů potencionálních klientů

  • Vedení záznamu o projektech (běžný projektový management)

  • Vyřizování reklamací, online objednávek, příprava nabídek

  • Koordinace zakázek

  • Odesílání pošty 

  • Mailová a telefonická komunikace s klienty

  • Zpracování faktur

  • Navolávání schůzek

  • Správa sociálních sítí

  • Copywriting

  • Screening a monitoring medií

  • Výběr cenově nejvýhodnějších dodavatelů

Napište nám

PROGRAMM s.r.o.: „Začali jsme využívat Busydesk.cz v době, kdy jsme rozjížděli firmu a nemohli jsme si dovolit zaměstnat další lidi. Službu využíváme dále a můžeme jen doporučit.“

bottom of page